miércoles, 30 de mayo de 2007

Parlem de l'estiu

Com que les vacances d'estiu ja són a tocar, avui parlaré del que fem a n'aquest poble a les vacances de l'estiu.

  1. S'obren les piscines.
  2. Fa uns anys és va crear: "A l'estiu tota cuca viu". Són unes activitats lúdiques, on és fan activitats, per exemple, al riu: piragüisme, rem olímpic o banc mòvil, llagüt català; i altres activitats com: percussió, aprenentatge per fer servir l'ordinador, etc.
  3. Després ja arriben les festes Majors del poble, on durant 5 dies és fan moltes activitats.
  4. I per acabar l'agost, les festes Majors del Passatge del Roser. On són unes "mini festes Majors" per petits i grans, organitzades per la meva colla.
  5. I ja abans de tornar al col·legi o a l'institut, la diada nacional de Catalunya, l'11 de setembre. Amb concentració de gegants a la vila de Flix.

Aquestes són les activitats més importants que es fan a Flix a les vacances d'estiu.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

mitel mitel el calendari de les vacances esta mb pero tas deixat el "mini torneig" fet per nosaltres tio jeje

wnga loko

FeRrY 72

Anónimo dijo...

ju..... ^^

kines ganes de ke sigon ja vakancetesss!!!!

wnu, ke a les feste majors se fan tantes koses..... pro al seu momen u xplikes, ok?
nga pau, wapo. manire psan x aki!

ah, en este 9 disseny la web et kda mllo!!

**N€rëª**

Anónimo dijo...

INgRiD
wenax wapixim!!
wno drte k aket estiu espero na a flix per les fstes majors i pasarmu tan b kom lany pasat, k va se lu millo k me va pasa jeje
wno k di de les fstes estas k son una pasada i k ojala es puguesin fe aki a bcn chaval guanyarien un mun de diners xd
totom nirie i su pasarie de p.m
i wno k lany pasat no vai sta a las fstes del teu carrer pro akest any no se mscapan ee
ia veuras kom mos u pasem mb jeje i enrecordat de guardarme la samarreta ee k io la vull kom a record xd
wno wapo k ia prlarem pl msn i k sapigas k ets una persona mol special per mi i k tstimu multixim encara k no tu axi sapigut demostra mai,, u xentu mol wapu per tot =( wno k ia ens veurem jeje dw wapu

Anónimo dijo...

Pau, si vols saber totes les activitats que es faran a Flix aquest estiu mira aquesta adreça:
http://cucaviu.blogspot.com/

Enhorabona pel bloc!!

Norma Pujol Farré dijo...

Ei Pau ja veig que m'has enllaçat! Bueno, a mi no, al meu blog! jeje Merci.

Anónimo dijo...

wnu xk tu me poxis un komentari jo tmb tel tink k puxa ps aki stik numes dirte k este stiu me tindreu kda dia aki i maureu d'aguantar... wn..ja manire passan x aki!!!!!

**IrYnEtA**

Anónimo dijo...

Ep guro, q te de dir, jejejje, he anat a mirar el teu bloc i no bolia marxar sense fet cap comentari, ejej, es vritat lo q diu nea, de la web q te quede millor, jejej, bueno, ja ens veurem, a i sobre les vacanses q esn ho passarem molt be i les del passatge del Roser LES MILLORS, adew

Anónimo dijo...

eis .. com stas? wnu k et vaig dir k et pusaria un koment air.. i el PC no em vabe ! tika kasa mun kusi.. i no me llegitla teva ultima ntrada po kuan em vagi be a kasa ja mu mirare! wnu.. res k ja et vaig dir k el teu sta mul be! (millo k el de la doloRs..xD :) i wnu k pasat pel meu pliss!!!i k me kaus mub i ets mol simpatik i q stik aki pel k tu nexesitis i (en fi) q em kaus mol mol mol be!!!

__nanit** :P

..maria]]-

Anónimo dijo...

ola pau yo soc de reus poder no em coneixes weno yo ahir dissabte 4 d agost del 2007 era a les piscines a la petita amb el andreu el negret i la carol weno ara poder ya em coneixes a mi m agraderia que ens coneixesim la tere la del bar ma parlat mo,lt de tu a i si tens messenger ya menviaras un correu el meu es nataxoco@hotmail.com a i ara per festes i anire m agrada molt flix weno ya em diras algu dew